-
Ваш кошик порожній!
Компанія Paulig була заснована у 1876 році і досі знаходиться в сімейному володінні. Завдяки широкому асортименту кожен гурман знайде каву до смаку. Paulig також пропонує рішення для сегмента готель-ресторан-кафе HoReCa. Штаб-квартира і найбільший цех з обсмажки компанії Paulig розташований у Хельсінкі, Фінляндія.
Історія компанії Paulig починається з 1876 року, коли Густав Пауліг, приїхавши до Фінляндії з Німеччини, відкрив свою справу. Харчова промисловість ще тільки робила перші кроки в своєму розвитку. Переважала торгівля продуктами харчування, які не пройшли ніякої переробки. Густав Пауліг розпочав підприємницьку діяльність з імпорту та реалізації колоніальних товарів, таких як сіль, кава, спеції, борошно, портвейн і коньяк.
Оголошення в газеті тих років повідомляло: «Широкий вибір колоніальних товарів. Здійснюється доставка. Контора на вулиці Фабіан, будинок 10, Гельсінкі ».
Густав Пауліг дуже швидко став відомим підприємцем і бізнесменом-ентузіастом, вiн втілював в життя нові ідеї. Він перший зрозумів значимість бренду і створив перший логотип компанії ще в 1880-х. Знак у вигляді латинської літери «P» з'явився на упаковках кави Paulig, символізуючи собою високу якість. Для Густава якість продукту була понад усе. Своє ставлення до дотримання якості він заповідав наступним поколінням сім'ї. У 1907 році, після смерті Густава, його дружина Берта Пауліг очолила компанію.
У 1904 році компанія Paulig розширила сферу своєї діяльності: від оптової торгівлі фірма перейшла до виробництва продуктів харчування. На той час в продаж надходили тільки зелені кавові зерна, і обсмажування кави здiйснювалося в домашніх умовах. Спочатку кава, яку поставляв Paulig, також була зелена. Наприкінці ХIX століття в США Джон Арбакль розробив технологію промислової обсмажки зерна. Густав Пауліг взяв її на озброєння, і дуже скоро виробництво, перше в країнах Північної Європи, було налагоджено у складському приміщеннi, розташованому в районі Катаянокка в Гельсінкі. У 1926 році в Фінляндії обсяг продажів обсмаженої кави перевищив обсяг зеленої кави.
За 130 років дрібна бакалійна лавка перетворилася на великий міжнародний концерн Paulig Group, з компанією Gustav Paulig Ltd в якості флагмана кавового виробництва. Перспективи на майбутнє для виробництва були сприятливими. У січні 2006 року була придбана ділянка землі для нового заводу, а остаточне рішення про значні інвестиції в зв'язку з цим було прийнято тієї ж осені. Paulig була і залишається інноваційною компанією, яка активно розширює асортимент своєї продукції, прислухається до думки споживачів і готова розробляти для нові продукти і впроваджувати нові виробничі методи. Незважаючи на постійний розвиток, основна ідея її існування залишається незмінною: забезпечувати споживачів продуктами високої якості, які максимально відповідають їхнім потребам.
Один з небагатьох брендів, який цінує якість вище маркетингу. Компанія тримає порівняно невеликий асортимент зерна, розширюючи його тільки після того, як повністю випробує якість нової моделі.
Якщо ви хочете щось особливе, вас чекає Президентський бленд і мелені купажі!